FRUKTSYRE OG PANNEKAKER



En ny uke er i gang og jeg har prøvd noe helt nytt, nemlig fruktsyrebehandling hos Marylin Studio. 
Fruktsyre gir frisk og fresh hud, samtidig som det hjelper mot urenheter og reduserer små arr. 

Jeg har en del små acnearr på haken og fikk derfor 30 % fruktsyre på hakeområdet og 25 % fruktsyre på resten av området. Etter at fruktsyren har ligget på huden i 10 minutters tid, tas den av og det blir lagt på en algemaske. Dette er de hvite masken. Denne nøytraliserer huden og virker alkalisk. Etter dette igjen, fikk jeg en melon maske, som funger som en fuktighetsmaske. Totalt tok det knappe 45 minutter. 
Akkurat nå føler jeg at huden min er glattere, renere og mer skinnende. Det tar flere omganger før man ser virkelig resultat og det anbefales å ha minimum 3 fruktsyrebehandlinger.  Jeg er spent på hvordan huden ser ut om tre uker. Hvis det blir litt bedre for hver behandling, må jo dette blir fantastisk!

Akkurat nå har Marylin Studio tilbud på fruktsyrebehandling, hvor du får ansikts- og halsbehandling med 20 -35 % fruktsyre avhengig av hva du trenger til 650 -750,- per gang.


Til brunsj, også kalt før treningsmat, laget jeg pannekaker. Et skikkelig deilig pannekaketårn!

Pannekaker

1 stor banan
30 g vanilla white chocolate protein pulver, eller vaniljeprotein
2 ss havremel, kan byttes ut med annet mel
2 egg

Bland godt sammen.
Stek lapper eller pannekaker i en panne på middels varme med litt kokosolje.
Server.


Disse synes jeg er så gode i seg selv at de ikke trenger noe pålegg. Derfor hadde jeg kun topping på den øverste pannekaken, en klatt Røros rømme, og serverte gojibær, kakaonibs og hampfrø ved siden av.


Nå skal jeg komme meg avgårde på trening. I dag blir det en styrkeøkt med blant annet markløft, benkpress, skulderpress og utfall. Det blir bra!

Håper du har hatt en god start på uken. 
Smil, le, vært aktiv, spist godt og nyt hver dag :grin: Det er dette som er livet!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg