NOEN TUNGE DAGER

Beklager at jeg har vært litt fraværende de siste dagene. Det er rett og slett fordi det har vært noen tunge dager. 
Moren til samboeren min gikk bort onsdag kveld.

Jeg kan ikke forstå det!
Det er knappe året siden min egen mor gikk bort, bare førtini år gammel. Etter å ha sloss mot en hjernesvulst. Nå har altså kreften tatt moren til samboeren. Det er veldig vondt og ufattelig urettferdig!

Jeg er lei meg. Både fordi jeg ser en jeg er glad i ha mistet sin mor, fordi hun var et fantastisk menneske, og fordi jeg minnes og gjennopplever alle følelsen og opplevelsene jeg hadde da min mamma gikk bort. 

Det blir nok noen dager med helt enkle innlegg, matoppskrifter og lignende, og trolig litt færre oppdateringen. Da kommer jeg sterkere tilbake.

Livet er skjørt dere.
Du vet aldri når du mister noen. Ta vare på de du er glad i. 

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Så trist, leit og urettferdig 🙁 vær der for hverandre! Er det samme samboer du hadde tidligere og som det ble slutt med eller har du fått deg ny kjæreste? Gratulerer uansett, det fortjener du 💜

    2. Er så utrolig sterk. Imponerende at du står på og kommer deg opp om morgenen. Lykke til 🙂

    3. Har selv mistet mammaen min og vet hvor vanskelig det er. Jeg slet med depresjon lenge etterpå. Gode tanker <3

    4. Kondolerer. Det er så alt for mye du og dere må oppleve fortiden synes jeg.
      Og du er så flink å være positiv. Jeg håper på bedre dager for deg, de kommer igjen.
      Gode tanker til deg og din sambo.

    5. Kondolerer <3
      Jeg har blitt mye flinkere til å være sammen med og ta vare på min familie og mine venner etter mye sykdom i familien selv.
      Ta vare på hverandre nå <3

    6. Så ufattelig trist 🙁
      Min kjære bestefar har også blitt alvorlig rammet av kreft nå. Det må være den styggeste sykdommen jeg vet om.
      Kondolerer til dere begge <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg