LØRDAGSTRENING

God morgen dere fine :razz:
Har du sovet godt?
Jeg har hatt en god natts søvn. Så god at jeg faktisk våknet før vekkerklokken i dag. Da tok jeg meg like så godt en tur på trening før jobb. 


Det er lenge siden jeg har kjørt en høy-rep økt, altså en økt med høyt repetisjonsantall, da gjerne mellom 12 -20 repetisjoner per sett.
I dagens lørdagstrening hadde jeg lyst til å kjøre høy-rep. Jeg startet med tung benpress og kjørte resten av øvelsene med mange repetisjoner. 

Økten så slik ut: 
– Benpress
3 sett * 6 repetisjoner
– Stående roing
3 sett * 12 -15 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 15 repetisjoner
– Benkpress
3 sett * 13 -14 repetisjoner
– Skulderpress
3 sett * 12 -14 repetisjoner

Resten av ettermiddagen befinner jeg meg på jobb. 
I kveld går turen til Brasseri Blanche for god mat og godt selskap. Dette blir en bra dag!
Jeg ønsker dere en riktig god lørdag og en fantastisk helg!

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg