TRIPPEL PAKKE TIRSDAG

Ikke bare en pakke, men tre pakker har gledet meg denne tirsdagen!
En fra FitnessKost, en fra Nocco og en fra Protings. Nå har jeg både nye treningsklær og noe godt å knaske og drikke på :grin: 


Pakken fra FitnessKost inneholdt
Under Armour zip genser
Denne har jeg faktisk hatt før, men det ble frastjålet på Elixia. Kjempe god treningsgenser som er behagelig og puster godt. 
I Can I Will color tights
Dette er den rosa, hvite og oransje tightsen. Er den ikke kul? Farger gjør med glad, også på trening!
Blond Destroyer tank topp
Enkel svart topp, alltid en klassiker hos meg.
Blond Destroyer tights 
Jeg har hørt masse bra om treningsklærne fra Blond Destroyer, spesielt at tightsene skal sitte veldig bra på. Denne tror jeg sitter som støpt!

Nye treningsklær er så moro! Nå gleder jeg meg til å gå på trening fremover! 

Treningsklærne fra Under Armour og I Can I Will er forresten på tilbud hos FitnessKost akkurat nå. Du finner utvalget her og her


Nocco
Dette er en treningsdrikk som finnes i smaken pære og jordbær / rabarbra. De inneholder blant annet BCAA (forgrenede aminosyrer), grønn te og vitaminer. Den ene smaken inneholder også koffein. Koffeinvarianten blir en favoritt nå i eksamentiden og før en trøtt treningsøkt. 
Nocco kan blant annet kjøpes på Xlife som brett eller enkeltvis.
Proting Proteinchips
Denne har dere sett mange ganger før hos meg. Jeg elsker disse chipsene! De er perfekt som snacks, i tacoen eller i annen matlaging. 
De finnes både som porsjonsposer og som store poser

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Absolutt Kristine 🙂 Klærne satt jo som støpt på deg også, fina 🙂 Ha en flott onsdag<3

    2. Åååh, så heldig du er 😀 *misunnelig* Hehe 🙂
      Ha en fin kveld videre. Her er det kveldsmat på gang, også tvkos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg