ENKEL HJEMMELAGET SUSHI


I dag hadde jeg skikkelig lyst på sushi, men jeg gadd rett og slett ikke lage nigiri eller maikiruller.
Disse noriwrappene er derimot kjempe enkle og veldig gode. Her har du hjemmelaget sushi på en – to -tre!

Enkel hjemmelaget sushi

Brukt det du ønsker eller har tilgjengelig. Jeg brukte kokt ris som jeg blandet med litt sukrin og riseddik, gulrot, avokado, paprika, agurk, noriark, laks, reker, syltet ingefær, soyasaus og wasabi
Mango, vårløk, krabbe, tunfisk og chilimajones (laget av majones, chilipaste og sukrin) er også ting som passer perfekt.

Slik gjør du:
Del noriarkene i fire. Skjær grønnsakene i biter og laks i skiver.
Fyll noriarkene med det du ønsker. Vips har du en god munnfull sushi!


Denne sushien er hva jeg kaller kosemat. Vi sitter rundt bordet med masse små skåler og plukket det vi vil ha i våre sushiwrapper. Alle får det de ønsker og hver wrap kan være en ny smaksfest. Veldig gode munnfulle sushiwrapper :grin:

Kristine ♥
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg