MANDAGER

God sen mandagsmorgen dere!
Det er mandag :grin:  Jeg rett og slett digger mandager!
Jeg våkner nesten alltid med et stort smil om munnen på mandager. Det er en ny uke og en ny start med nye muligheter for å fortsette og jobbe mot mine drømmer. Det er søren meg en god dag!


Jeg var forferdelig trøtt i morges. Derfor unnet jeg meg en skikkelig kosemorgen. Etter å ha svart en del mail, satte jeg på God Morgen og fikk meg meg pepperkakebaking og julemusikk med en god kaffekopp i hånden. Det gav en god julefølelse!
Nå sitter jeg her med en Nocco, ja, jeg jeg trenger en ekstra dose koffein i dag, og skal planlegge uken. Eksamenslesingen er i gang og da må jeg ha struktur på hverdagen. Jeg setter opp når jeg skal lese og hva jeg skal være igjennom hver dag, jeg lager en treningsplan med når og hva jeg skal trene, jeg noterer når jeg skal jobbe, skriver ned avtaler og sosiale happenings, og jeg planlegger ukens middager. Da er jeg hvert øyeblikk klar for å ta uken med storm!
Planlegger du uken?

Planlagt eller ei, jeg ønsker deg en strålende mandag og en fantastisk uke. Make the best of it!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Anonym:
      Jeg bruker cirka 20 minutter.
      Jeg ser på pensum, og setter opp feks at mandag skal jeg se den forelesningen, gjøre de og de oppgavene, tirsdag skal jeg lese det og det kapittelet, osv.
      Livet er alltid viktigst. Noen ganger klarer man ikke følge planen, da må den endres underveis. Verre er det ikke, tenker jeg. Jeg setter som regel opp litt for lite på planen og supplerer heller med mer om jeg ser at tiden strekker til 🙂

    2. lurt.
      Hvor lang tid setter du av til planlegging hver uke (eksamensuken din)? Har du lyst til å sette opp et forslag med input-output og hvordan en dag ser ut for deg nå i eksamensperioden? Hva gjør du i tilfeller der uforutsette ting skjer? Jeg jobber gjerne fra a – b hver dag, og fortsetter der jeg stoppet dagen før, men det gir mindre oversikt over total arbeidsmengde som må pløyes over. ofte blir min planlegging slik at jeg setter opp alt for mye, siden kravene er høye på studiet, og dermed aldri rekker det jeg bør. Ond sirkel, much…? 😛

    3. Hei Kristine! Enig med deg – liker mandager! Får liksom satt standarden for uka 🙂 Jeg har vært rimelig trøtt i dag jeg og, en helg med mye planer og festing tar på, men da er det godt med en rolig og slækk morgen. Nå er det frokost her, så trening og jobb. Ha en flott mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg