EN MÅNED IGJEN OG MUNNFULL

En måned igjen til julaften dere!
Å som jeg elsker denne tiden av året. Bare følelsen av at det er den tjuefjerde november gjorde det ekstra moro å stå opp i dag morges! 
Selv om desember blir en lang måned, jeg har nemlig tre eksamener, den siste tjueførste desember, gleder jeg meg ufattelig til julemåneden. Det er så god stemning, alle er glade, det dufter bakst stort sett overalt, det er fint pyntet og det er lys på trær overalt. Jeg må smile bare av tanken! Desember er desidert favoritt måneden min.  Gleder du deg like mye til desember som jeg?

I dag endte jeg med å vaske leiligheten slik at den er klar til julepynting på søndag. Da er det jo første advent! 
Jeg har også benyttet anledningen til å til å lage meg gløgg, jeg brukte denne oppskriften, ta på meg nisseluen og høre på julemusikk. Husvasken gikk mye fortere på den måten!


Til middag i dag laget jeg disse deilige munnfull-bitene. Jeg hadde ikke så mye spennende i kjøleskapet, burde vel strengt tatt vært en tur på butikken, men da får man bruke det man har. 
Resultatet ble veldig godt, små chips biter med noe godt på. Skikkelig kosemat som minner om tapas.


Jeg tok rett og slett en pose ProTings Proteinchips, du kan bruke hvilken smak du ønsker, jeg brukte chili og lime. Så hadde jeg på litt ketchup, Lofoten 80 % fiskekaker som jeg hadde skjæret i biter, noen paprika biter og revet Jarlsberg ost. Jeg stekte bitene på 225 grader i 50 minutter slik at osten smeltet. Deretter toppet jeg munnfullene med avokado. 
Kjempe godt og veldig enkelt!

Nå skal jeg komme meg avgårde på trening.
I dag står det en fullkroppsøkt for tur. Det blir stående roing, benkpress med manualer, utfall, hip thrust og face pull. 
Deretter skal jeg forte meg hjem og prøve meg på konfektlaging med ingrediensene jeg fikk i går. Gleder meg!
Håper du har en god tirsdag :grin: 

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Haha, troor ikke det skal stå at de skal stekes i 50 minutter? Fort gjort 😀 ha en fin dag

    2. annebe:
      Sånn er det her også. Julepyntet kommer til helgen. Da er det jo advent.
      Takk og god førjulstid til deg også 🙂

    3. Oi oi, for en kul middag. God førjulstid! Det hørtes deilig ut å ha kommet så langt allerede, men jeg har jeg i alle fall funnet fram julemusikken. 😀

    4. Nå går det fort mot jul ja..har pynta bittelitt på bordet i dag…blir mer til helga :)) De så veldig gode ut de munnfullene der… Lykke til med eksamener og julestri/kos <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg