SKIVER OG STRETCHING


Da er det fredag og helg dere, er det ikke deilig? :grin: 
Jeg er så klar for denne helgen! Det blir en skikkelig kosehelg nemlig. I kveld venter hjemmelaget pizza, Ben & Jerrys og en god film. Imorgen er det julebord med en gjeng flotte jenter, søndag er det pepperkakeverksted og jeg skal pynte til jul. Og kanskje det blir en god treningsøkt eller to? Dette blir en knall helg altså!


Til lunsj laget jeg denne deilige tallerkenen.
Gode skiver med masse godt pålegg og en stor porsjon presskanne kaffe. 
Fordi jeg både hadde lyst på søtt og salt, bestod pålegget av bacon, stekt egg, tomat, agurk, paprika, skinke, ost, kesam, jordbærsyltetøy, cottage cheese og blåbærsyltetøy. Litt av alt altså!


Til skivene trenger du 1 egg, 1 eggehvite, 2 ss havremel (eller havregryn), 1 ss fiberfin (eller mer mel), en liten klype salt og 2 ss kesam (eventuelt vann). Bland sammen ingrediensene i en bolle med en gaffel eller skje. Smør klatter utover en bakplate. Stek på 180 grader i cirka 10 minutter. 
Server med hva enn du måtte ønske. 


Etter lunsj hadde jeg en knall god treningsøkt! Kanskje fordi den nye Moods Of Norway tightsen min gjør meg glad? Det er noe med farger som gir glede og energi. 

Fredagsøkten så slik ut:
– Markløft
4 sett * 10 repetisjoner
– T-bar roing
4 sett * 10 repetisjoner
– Four ways for skuldrene
3 sett * 12 repetisjoner
– Stepp up
3 sett * 12 repetisjoner
Face pull
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Benhev
3 sett * 15 – 16 repetisjoner


Etter trening tok jeg meg god tid til stretching. Det gjør så godt for kroppen.
Jeg er jo stiv som en stokk, men det at jeg nå stretcher jevnlig har gitt resultater. Jeg blir sakte men sikkert litt mykere. For all del, jeg har ingen planer om å bli kjempe myk, men litt fleksibilitet er viktig for å klare seg i hverdagen og for å ha riktig teknikk i øvelser som knebøy og markløft. 

Tightsen er forresten på 30 % salg i dag ettersom det er BlackFriday her, Da sparer du faktisk 210 kroner! Du finner den også i blå


Er ikke Moods Of Norway lappen skjønn? Happy clothes for happy people.
Fargerike klær gjør med glad og deres klær består av mye farger, så man blir absolutt happy av dem!

Jeg ønsker deg en fantastisk helg :grin: Sett av litt tid til å gjøre noe som gleder deg og du har lyst til.

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg