ROLIG & SALGSFAVORITTER

SAMSUNG CSC
Riktig god lørdags formiddag dere. 
Jeg har en rolig lørdag. Ute er det helt grått og vått, da er det deilig å kose seg inne.
Tøfler, Casall tights og en deilig bomullstopp er på. Kaffen er i hånden og jeg har proteinpannekaker i pannen. Ganske så herlig i grunn :razz:
Denne tightsen fra Casall er en av mine salgsfavoritter hos Ellos nå. De har vintersalg med opptil femti prosent på en rekke varer!
Jeg har samlet noen mine salgsfavoritter, både når det kommer til hverdag og trening. Kanskje du finner noe du liker.


1. Kåpe i oversizemodell   //   2. Poncho   //   3. Bikerboots   //   4. Bukse   //   5. Oversize skjorte   //   6. Hårsett i tre deler med hårføner, krølltang og rettetang


1. Vindjakke
  //   2. Kari Traa topp   //   3. Nike free sko   //   4. Röhnisch Shape Tights   //   5. Hvetegress   //   6. Adidas topp   //   7. Sports bh  

Jeg ønsker deg en riktig så god lørdag.
Ikke glem å nyte dagen. Ta deg tid til å puste, smile, le og kanskje handle litt!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg