LESE,LESE,LESE,JOBB & TRENING

Ja, det er altså det dagene har bestått av denne uken: lese, lese, mer lesing, jobb og litt trening. 
De to siste dagene har jeg ikke engang  tatt meg tid til å trene. Det har kun vært lesing og jobb. Jeg trøster meg med at på denne tiden om tre dager, er alle årets eksamener overstått.
Beklager at bloggingen blir litt så som så akkurat nå. Snart er jeg riktignok tilbake for fult!

SAMSUNG CSCI dag måtte jeg komme meg på trening igjen.
Blir det for mange dager uten trening sier både kropp og hodet ifra. Da vil kroppen brukes og hodet tømmes. Trening er en fantastisk for for terapi. Jeg trener ut sinne, irritasjon og alle negative tanker. Etterpå er jeg stort sett fylt med energi og glede :grin:

Jeg gikk for en fullkroppsøkt i dag.
– Chins
– Utfall med den ene foten på steppkasse
– Stående roing
– Fronthev
– Hack lift 
– Pull through i kabel
– Sit ups i nordic hamstrings apparat


Akkurat nå har jeg gjort meg klar for en leserunde. 
Jeg prøver å gjøre det litt koselig når jeg skal lese. Jeg tenner gjerne lys, setter på rolig musikk og finner noe godt å knaske på. Da går lesingen så mye fortere. Det blir som en liten hyggestund!


Proteinpudding med karamellsmak, Nocco, mandariner, proteinchips, yoghurtnøtter og OneWhey proteinbar. 
Noccospesielt pæresmaken med koffein, proteinchips  og proteinbarer, hovedsakelig Questbar med chocolate chip cookie dough, er noe det går mye av i eksamenstiden. Da holder energien og blodsukkeret seg bra samtidig som magen og smaksløkene blir fornøyde. 

SAMSUNG CSC
Nå får jeg sette igang her. Det er mer å lære!
Ha en fantastisk bra helg, dere. Nyt en nydelig julehelg.
Vær sammen med de du er glad i og smil så mye som mulig!

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Karoline:
      Det er så sant Karoline. Det gjelder å tenke positivt. Jeg gleder meg ekstra mye til ferie nå. Jobber helt frem til julaften, men så har jeg 5 dager fri. Det skal jeg nyte maksimalt 🙂

      Jeg kan gjerne svare på noen spørsmål om du lurer på noe spesifikt. Jeg tenker at det kanskje er litt tidlig å skrive et sånt innlegg, dette er jo mitt første semester. Når jeg har gått et helt år er det lettere å kunne komme med en god helhets opplevelse om hva jeg synes.
      Er det noe spesielt du lurer på nå? 🙂

      God helg til deg også og var klem <3

    2. Lykke til med eksamensinnspurten! Tenk at det snart er jul og du bare kan kose deg uten å tenke på at skolearbeid må gjøres. Du vil få betalt for innsatsen senere 😀
      Jeg lurte på om du kunne ha skrevet litt om hvordan du synes det er å gå sykepleien en dag du har tid? Jeg går et femårig masterprogram på jussen og er nå på andreåret. Etter å ha fått mer jobberfaring innenfor helsesektoren, synes jeg det bare virker mer og mer interessant å studere sykepleien. Sliter en del med motivasjonen på jussen, og vurderer sterkt å bytte over til sykepleien. Hadde vært fint å høre hva dine meninger og erfaringer er med studiet.
      Ønsker deg en god helg, til tross for at det ikke blir så mye fritid.
      Mange klemmer
      Karoline 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg