PAKKE PÅ ETTERSKUDD

Denne pakken var egentlig sendt i begynnelsen av desember. Jeg har ventet og ventet og ventet! Jeg er en ganske utålmodig sjel og begynte å lure på om den hadde forsvunnet. I dag kom endelig pakken, litt på etterskudd, men det er bedre med sent enn aldri!

SAMSUNG CSC
Pakken på etterskudd innehold:
One whey white chocolate
denne er bare knall god!
One whey rocky road
har ikke testet denne, men gleder meg til å prøve
One whey proteinbarer
i smaken banansjokolade og kokos. Kokosvarianten har jeg spist før og den er virkelig god
Stevia dråper
Denne med karamell er super i feks kaffen eller i bakst. 
FitnessGuru shaker
– Beef Jerky
økologisk tørket indrefilet

Når det kommer nye ting, er jeg som et barn. Jeg vil hoppe over det og smake med en eneste gang! Den neste timen skal jeg smake og bake – jeg har nye matvarer å teste :grin: 

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg