SISTE HYTTEFROKOST

SAMSUNG CSC
Da er årets siste hyttefrokost her. 
Det er litt vemodig,  jeg har hatt noen helt fantastisk deilige dager her oppe, men jeg skal innrømme at det blir deilig å komme hjem også.
Borte og ferie er bra –  hjemme og hverdag er best!
Batteriene er ladet helt opp og jeg gleder meg masse til å ha en knall styrkeøkt på fredag. Jeg jobber nemlig mens treningssenteret er oppe imorgen, så jeg får glede meg til styrketrening i overmorgen isteden. Det skal bli så moro! 

SAMSUNG CSC
Nystekte rundstykker, brunost, kokte egg, grov sennep og rømme, røkelaks, kokt skinke, falukorv, tomat, agurk, sylteagurk, jordbær og kaffe. Mmm, disse hyttefrokostene er bare så gode!

Nå skal jeg ute å lek i snøen, før jeg tenker på hjemturen. 
God onsdag til deg :grin:

Kristine  ♥

16 kommentarer
    1. Kristin Antiveros:
      Enig. Å bruke god tid om morgenen og unne seg en skikkelig luksusfrokost er virkelig herlig 🙂
      Godt nytt år til deg skjønne <3

    2. Anonym:
      Magen min er blitt mye bedre 🙂 Nå kan jeg fint spise det meste, det kommer bare ann på mengden jeg spiser.

    3. Men tåler magen din all denne maten da? Du har jo tidligere skrevet om dine mageproblemer. Får du ikke vondt i magen av grovbrød med brunost?

    4. Tina:
      Det er virkelig deilig å komme seg litt bort og bare glemme alt mas og kjas.
      Så hyggelig å høre Tina. Jeg synes de beste måltidene er der man tar litt av alt. Da blir både mage og smaksløker fornøyde 🙂 Litt av alt er en god vei. Lykke til på veien, du kan! God klem til deg 🙂

    5. Ida:
      Frossen rundstykker fra Bakers, litt usikker på hva de het men det er en grov variant med korn. Veldig gode 🙂

    6. Ser utrolig godt ut. Pluss det å lade batteriene helt er nok etterlengta og fortjent for deg.
      Jeg har faktisk blitt inspirert av deg til å lage sånne sopihop-måltider. Bare fylle på med litt av ditt og datt. På planen min kan det stå “sopihop ala DedicationKristine” 😉 Hehe… (Jeg jobber mot en årelang spiseforstyrrelse og syns det er tryggere å spise litt av alt enn å legge alt i normale mengder)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg