FØRSTE

SAMSUNG CSCRiktig godt nytt år dere!
Den første dagen i et helt nytt år! 
Hadde du en bra feiring? 
Jeg tilbragte dagen på jobb før jeg hadde en rolig kveld med hyggelige mennesker. Absolutt en god avslutning på fjoråret. 

I dag er det første januar og jeg regner med at dere alle er super klare for et nytt og sprekt år :grin:  Mange nye muligheter står fremfor oss. Jeg er i hvert fall veldig klar! Etter en god ferie med mye god julemat og hvile, føler jeg meg veldig klar for å komme tilbake til hverdagen og rutiner.
Det er en klisjè, men jeg synes alltid det er deilig å våkne opp første januar. Jeg får en befriende følelse. En helt ny bok åpner seg og vi har tre hundre og sekstifem dager på å gjøre denne boken fantastisk. Er vi ikke priviligerte? Tenk så utrolig heldig vi er som har akkurat denne dagen og mest sannsynligvis også resten av året! Det er jeg som er forfatteren av min egen livsbok og kan fylle sidene med akkurat hva jeg vil. Det blir spennende og se hva dette året bringer! 

SAMSUNG CSC

Tusen hjertelig takk for et fint år. Takk til dere som leser og en ekstra stor takk til dere som gir av dere selv og legger igjen hyggelige hilsener til meg – jeg setter så enormt pris på det!
Nå gleder jeg meg til et nytt år fylt med trening, helse, sunne retter, positivitet, gleder og latter.
Håper du har hatt en fantastisk start på 2016 og en riktig bra fredag.
Jeg gleder meg til et storartet år! 2016 blir helt fenomenalt – bare vent å se!

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg