SPØR I VEI

I dag hadde jeg egentlig tenkt til å ta dere med på dagens styrketrening, men jeg kom meg faktisk aldri på trening! Jeg fikk en skikkelig allergisk reaksjon og måtte ta frem adrenalinsprøytene mine igjen. Etter det ble jeg isteden liggende et par timer i sengen før jeg måtte dra på jobb. Sånn er det noen gangen. Økten får jeg tar igjen i morgen isteden.

SAMSUNG CSC
Isteden tenkte jeg at jeg kunne ha en spørrerunde. Jeg fikk nemlig spørsmål om jeg ikke kunne ha akkurat det.
Jo, selvfølgelig kan jeg det – spør i vei! Og om dere har noen flere tips til innlegg og hva dere vil lese om, tar jeg dem gjerne imot :grin: Ikke glem at det er du, ja akkurat du som leser dette, som inspirerer meg. Legg gjerne igjen noen ord. Om det er et spørsmål, et ønske eller noe helt annet, så gjør kommentaren din meg veldig glad.

Håper du får en fin dag!

Kristine ♥

28 kommentarer
    1. Uff, det høres absolutt ikke gøy ut med de allergiske reaksjonene.. Jeg håper det roer seg betraktelig! 🙂
      Mine spørsmål:
      – Kan du nevne dine favoritt-intervaller på mølla?
      – Hvor ofte trener du intervaller og hvor lenge varer èn intervalløkt?
      Jeg trenger mer inspirasjon og motivasjon på den fronten 🙂
      Stå på videre, du har en fantastisk blogg!

    2. Om du kunne skrevet litt mer om din vei fra å være spiseforstyrret til sunn, slik du er idag ?

    3. Ettersom bloggen har blitt mer og mer kjent, tenker du da å beholde ”dedication-navnet”, eller vil du gå over til noe mer personlig som Kristine? 😀 Hvordan går det med kjærligheten forresten?

    4. Hei,
      Jeg ser at du er kostholdsveileder. Mitt spørsmål, eller ønske/tips for nye innlegg er følgende:
      Hvordan kombinerer man at mor skal ned i vekt og barnet har behov for å legge på seg i et og samme måltid? Ønsker gjerne tips til mat som fungerer for oss begge, for jeg har sjelden tid til å lage forskjellig mat…

    5. Elsker spørrerunder 😀
      Du er så fin, og pen og fantastisk Kristine! Digger både deg og bloggen din!
      Det ser ut som du har det veldig bra for tiden, og det unner jeg deg! Men så lurer
      jeg veldig på om dette skyldes en ny kjæreste, eller er livet bare generelt bra for tiden?;)
      Skriv gjerne mer om spesifikke matvarer/grønnsaker/frukt osv og fortell oss om vitaminer og næringsstoffer og sånn! slikt syns jeg er interessant 😀

    6. Tips til hva en kan ha med seg til skolelunsj?
      Lurte også på om du kunne fortelle litt om studiet ditt?

    7. Hvordan er livet ditt akkurat nå? 🙂 Hva er den beste maten du kan spise? Oppskrift? 😀

    8. Synes du er utrolig pen, artig å følge deg. Rett på…. Hvordan er din sivile status? Hva ser du etter hos drømmemannen? Har du tinder? Hvilket fotballag liker du best? Klem

    9. heia, må bare si at du er veldig inspirerende og har en fantastisk fin bligg.:) jeg er innom flere ganger om dagen, heheh, og blir bestandig glad og inspirert av å lese:)
      jeg lurer på en ting, jeg sliter med spiseforstyrrelser, og lurte på om du kunne si noe om hvordan du kom deg ut av det, og hvordan du gjorde det med mat-trenings-forholdet når du begynte å bli frisk? hvordan fikk du kroppen på rett kjøl igjen, og kom deg både fysisk og psykisk? hva synes du er det viktigste å fokusere på når man kjemper seg ut av dette?
      jeg er selv redd for å pushe kroppen for hardt for tidlig, samtidig som jeg gjerne vil bli sterkere og få en sunnere kropp, synes det er fryktelig vanskelig å vite hva jeg skal gjøre på den fronten:/
      men igjen du har en super motiverende blogg:)

    10. Heihei! Vil først og fremst bare si hvor blid og energisk du er til enhver tid! Det smitter virkelig:D også er du så flink med trening og kosthold! Bare lurer litt på hva dine beste kostholdsråd/tips er, hva er dine beste sukkerfrie bakter, og unner du deg noen gang litt “vanlig” godsaker?
      Oog har du noen rakse, enkle, sunne og ikke minst gode middagstips:D

    11. Hei 🙂
      Så fælt. Hva er det du reagerte så kraftig på?
      Ellers lurer jeg på om du har noen hjemme treningsøvelser og råd når man vil øke vekt, muskelmasse og få sterkere kropp? Dette med bakgrunn i lite erfaring med å pushe meg selv i styrketrening, og lav kroppsvekt. kunne tenkt meg litt av den energien du har 😉

    12. Uff, det med allergi er skummelt.
      Hva reagerer du på og hvor lenge har du vært allergisk?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg