MAT OG TRENING

SAMSUNG CSC
Før trening ladet jeg opp med dette. I dag ville kroppen rett og slett ha litt ekstra futt før trening. Da ble det en grov bagel (jeg fant en glutenfri variant på Rema1000) med brunost og sukkerfritt jordbær syltetøy, klementiner og en Questbar. En time senere var jeg full av energi og veldig klar for en treningsøkt!


Dagens treningsantrekk er sponset av FitnessKost. 
Dcore tights, BetterBodies sportsbh og BlondDestroyer treningstopp

Jeg tok også med meg en Nocco og da ble faktisk energien litt for bra. Jeg følte meg som en duracellkanin!
I dag fikk jeg lyst til å prøve noe nytt og valgte turkish get up, som dere ser på bildet. Det er en øvelse som trener mye core. Om du vil prøve den finner du en fin YouTube-video av utførelsen her

Dagens trening så slik ut:
– Stående roing
3 sett * 10 repetisjoner
– Sidehev
3 sett * 12 repetisjoner
– Frontbøy
3 sett * 10 repetisjoner
– Hip thrust 
3 sett * 12 repetisjoner
– Manualpress
3 sett * 10 repetisjoner 
– Turkish get up
3 sett * 15 repetisjoner 

SAMSUNG CSC
Vel hjemme var jeg veldig veldig sulten og ville ha mat med en gang. Istedenfor å begynne å lage middag, tok jeg rester fra gårsdagens. Når jeg lager middag, lager jeg nesten alltid stor porsjon slik at jeg har rester i kjøleskapet. Det er alltid kjekt å ha sunne og gode rester tilgjengelig når sulten plutselig er veldig stor!

SAMSUNG CSC
Svin indrefilet ovnsbakt sammen aubergine og tomat i skiver (tek det på 170 grader i cirka 25 -30 minutter, så blir kjøttet perfekt), proteinchips, kokt egg og kokt brokkoli. Med rester var maten klar på to minutter!

Håper torsdagen din har vært super duper.
Ha en fortsatt god kveld :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Hva er grunnen til at du kjøpte glutenfri bagel? Har du glutenallergi eller er det en annen grunn? Er bare nysjerrig 🙂

    2. Hilde Storli:
      Dette er noe jeg får spørsmål om med jevne mellomrom. Jeg skal svare deg godt når jeg svarer på alle svarene i spørrerunden 🙂

    3. Jeg har et spørsmål om oppvarming. Når du har en slik økt som beskrevet ovenfor, hvordan varmer du opp først da?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg