LØPETUR & TRENINGSKAKE

For et perfekt vintervær vi har ute nå!
Det er hvitt, ikke super kaldt og solen titter frem av og til. Herlig altså!

SAMSUNG CSC
Har du fått trent i dag?
I dag ble det en løpetur på meg. Jeg har nemlig fått meg nye løpesko fra IceBug (sponset) som er spesialtilpasset aktivitet ute på vinterhalvåret. Jeg har RB9X. Dette er rett og slett løpesko med pigger som gjør at du ikke sklir på is og snø.
Selvfølgelig måtte jeg ut å teste og tok meg like så godt en løpetur etter frokosten. Det ble en god runde 45 minutter. Rett og slett fantastisk deilig! Løping er en herlig form for terapi. Tankene flyr og kroppen svever. 
Jeg har ikke løpt så mye i det siste, men ny og gode vintersko har desidert gitt mersmak :grin: Jeg gleder meg til å teste disse mer fremover og få opp løpeformen!

SONY DSC
Etter en deilig løpetur ble det en treningskake. Det er vel fortjent!
Mikrokake med masse godt. 

SONY DSC
Jeg serverte treningskaken med sharon, varme jordbær, vaniljeskyr (skyr, vaniljepulver og fibersirup) og sjokoladerøre (sjokoladeprotein, kakaopulver, sukringold og skyr), pistasjnøtter, cashewnøtter, mandler og kokosflak.
Fantastisk godt!

SONY DSC

Treningskake ala mikrokake

1 ts bakepulver
30 g sjokoladeprotein
1 ss kakaopulver
1 ss sukringold
1 egg
3 dråper stevia karamell, kan sløyfes
2 ss havremel*
1,5 dl vann eller melk

Bland sammen alle ingrediensene i en matboks eller en bolle.
Ha plastfolie over matboksen/ bollen og sett i mikroen i 3,5 minutter.
Server!

*havremel kan byttes ut med annen type mel som speltmel, bokhvetemel eller lignende

SONY DSC
Denne kaken er super enkel. Stor pluss får den også ettersom den inneholder godt med proteiner og en dose fiber. En kake for de som trener som kan nytes hver dag! Kos deg. 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Så smart å ha løpesko med pigger. Jeg løper bare inne på vinteren, men med pigger går det jo veldig bra =)

    2. Så friskt og fint bilde av deg :)) Og kaka …nam :)) Jeg gikk en tur i går jeg ..deilig ..og pent med snøen :))

    3. Alltid like godt å få tatt seg en løpetur. 😀 Jeg håper du får en super fin dag videre! 🙂 Ta også gjerne en titt innom bloggen min, om du vil. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg