NOK NY UKE

Nok en ny uke!
Hvordan gikk det forrige uke for deg?
Klarte du å bytte ut noen av de negative tankene med noen positive? Jeg skrev litt om dette forrige uke her
Denne uken vil jeg at du skal fokusere på noe helt annet. Nemlig å skryte av deg selv og å tenke at du er god nok akkurat som du er ♥ 
Du husker kanskje kardemomme loven; gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot deg. Hva med å gjøre litt om på denne? Gjør mot deg seg slik du vil at andre skal være mot deg. Du ønsker jo at andre skal være hyggelige, ta deg seriøst og respektere deg. Da må du gjøre det samme mot deg selv og din kropp! Det er ikke så lett i begynnelsen, spesielt om du er veldig selvkritisk, noe svært mange av oss er, men etterhvert som du snakker pent til deg selv vil det gradvis bli lettere og lettere.
En øvelse du kan gjøre denne uken er å hver kveld skrive ned fem bra ting som du har gjort akkurat denne dagen. Eventuelt kan du si de fem tingene til deg selv om det virker som et tiltak å skrive dem ned. 


Nå har jeg akkurat hoppet og sprettet litt på stuegulvet. Det ble en ti-minutters morgenøkt til høy musikk. Jeg er nemlig super gira på en nok en ny uke og måtte få ut litt energi før jeg skulle sitte på skolebenken i seks timer! 
Skolen er igang igjen i dag, det gleder jeg meg til. Ellers gleder jeg meg til jobb, å få i gang nye online pt-klienter, gode treningsøkter, middag med venninner og kino denne uken. Og sikkert en hel del andre ting :grin: 

Glem hva alle andre rundt deg mener og sier. Du er god nok akkurat slik du er. Senk skuldrene, stress mindre, skryt av deg selv, nyt livet og smil masse!
Ønsker deg en strålende uke.

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Kristin Antiveros:
      Så bra at dette er noe du fokuserer på! Det er så viktig å være venn med seg selv <3
      Tusen takk søte Kristin. Håper uken din blir like flott som deg 🙂

    2. Lisa:
      Å, tusen takk du 🙂
      De er fra Reebok. Tror ikke det er mulig å få kjøpt de i Norge. Jeg har kjøpt de i utlandet.

    3. Så fint skrevet! 🙂 Jeg jobber med dette hele tiden, og snakke meg selv om i stedet for ned. Det har jeg nemlig gjort så altfor lenge. Du er kjempeflott Kristine og en stor inspirasjon for meg! Håper mandagen din blir fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg