MITT KJØLESKAP

SAMSUNG CSC
Masse farger, sunn og god mat finner du i mitt kjøleskap.
Jeg elsker et kjøleskap som er godt fylt!

SAMSUNG CSC
I mitt kjøleskap finner du, fra øverst til nederst:
Hvitvin
Cola Zero
Kyllingfilet
Egg
Cottage cheese
Kesam
Sukkerfritt jordbærsyltetøy
Surdeigsbrød
Nocco
Meierismør
Gresk yoghurt med smak
Kvali smørost
Grønnsaker; suqash, gulrot, paprika, brokkoli, cherrytomater, tomat, spinat
Karbonadedeig
Biff
Diverse skinke
Jarsbergost
Markell i tomat
Frukt; ananas, appelsin, kiwi, eple, plommer
Poteter, både vanlig og søtpotet

SAMSUNG CSC
Red curry paste
Grov sennep
Soya saus
Pesto, både rød og grønn
BabyBell ost
Yoghurtgodis fra Sverige
Hvitvinseddik
Balsamicoeddik
Gulrotpure
Eplecidereddik
Kremfløte og matfløte
Wasabi
Kokosolje
Tomatpure
Proteinpudding
Bergebys sennep
Sukkerfri ketchup
Ekstra lett melk
Mer cola Zero

Har du et godt fylt kjøleskap med mat som gir god næring til kropp og sjel, er det mye lettere å velge og å spise sunn mat. 
Har du noe spennende i kjøleskapet som jeg ikke har fått med meg? :grin:

Kristine ♥

24 kommentarer
    1. For et herlig kjøleskap! Ser du liker å lage mat- forskjellige smaker- herlig!!! Flink du er😊Ser jo ut ifra bloggen din at du liker å lage god og variert mat👍🏻☀️😋😃

    2. Anonym:
      Dette er til bare meg, ja.
      Normalt har jeg en samboer men han er borte denne uken, så kjøleskapet er fylt til bare meg. Dessuten har vi to kjøleskap, så når vi er to er som regel begge fylt opp 🙂

    3. Frøken Fryd:
      Vin er en viktig del av et gledesfylt liv 😉 Hihi…
      Jeg kan lage et innlegg om kokosolje, det kan brukes til så enormt mye 🙂

    4. V:
      Jeg pleier å storhandle en gang i uken. Da sparer jeg både tid og penger. Det er et godt tips 🙂
      Ha en god helg V 🙂

    5. Anonym:
      Luften skal sirkulere? Luften sirkulerer vel hver gang man åpner døren?

      Å spise variert er det beste du kan gjøre for helsen din 🙂

    6. Hadde jeg hatt så mye godt i kjøleskapet, så hadde jeg garantert forspist meg!
      Er det nødvendig å spise så variert med frukt og grønnsaker at man knapt greier å lukke kjøleskapdøra? Og luften skal vel sirkulere i et kjøleskap?

    7. Så utrolig digg og velfylt kjøleskap, her er det inspirasjon å finne. Jeg har skikkelig traust kjøleskap haha. Bør fylle kjøleskapet i grunn så slipper jeg alle tusen turene jeg tar til butikken 😶 Ha en digg fredag !

    8. Elsker at hvitvinen nevnes først 🙂
      Kan du si noe om bruksområdene til Cocosa? Ser at mange bruker det og anbefaler det men er usikker på både hvorfor og hvordan det bør anvendes.
      Svar gjerne her, evt i eget innlegg om mange spør.
      Ha en fabelaktig helg!

    9. Elsker at du bare legger ut ting hvordan de er, ikke arrangerer og fremstiller det så perfekt som så mange andre bloggere har gjort når de har lagt ut bilde av kjøleskapet sitt (les; Eirin, Caroline, Linda..)

    10. Så masse godt du har i kjøleskapet 😀 Håper du har en flott kveld! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg