SKULDERPUMP

SAMSUNG CSC
Fredagsøkten er gjennomført og det med en god skulderpump. 
Jeg vet det er litt små harry, men det er også skikkelig moro når jeg kjenner at muskulaturen svulmer opp og det føles ut som den vil sprekke gjennom huden. Kall meg gjerne sær, men jeg digger det :mrgreen:

Jeg trener styrketrening omtrent tre ganger i uken nå. Da kjører jeg fullkropp med hovedfokus på rygg og ben. En til to ganger i uken har jeg også med øvelser for skuldrene, og en gang hvert jubelår, si kanskje en gang i måneden, tar jeg med et par øvelser for armer. 
I dag avsluttet jeg styrkeøkten med supersett på skuldrene og det gav en skikkelig skulderpump!

Omtrent lik så økten ut:
– Knebøy
4 sett * 8 repetisjoner
– Nedtrekk
4 sett * 8 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 10 repetisjoner
– Revers flyes
3 sett * 10 repetisjoner
– Glute bridge 
3 sett * 10 repetisjoner
– Skulderpress
3 sett * 10 repetisjoner
supersett med
– Sidehev
3 sett * 12 repetisjoner

Har du hatt en god treningsøkt i dag? Håper det! Det gir jo en fantastisk start på helgen.
Riktig god fredagskveld dere.
Nyt helgen!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Tiril Sørensen:
      Takk for hyggelige ord Tiril.
      Husk at selvtilit er noe som kommer innenfra. Du skal være glad i deg selv fordi du vet at du er et godt menneske, ikke fordi treningen gir resultater <3 Du er jo så mye mer enn treningen!

    2. Anonym:
      Det var en utrolig hyggelig kommentar å lese. Tusen hjertelig takk. Slike ord betyr mye for meg.
      Håper helgen din har vært bra 🙂

    3. Erica:
      Å, tusen takk kjære deg <3
      Ja, det kommer enten i dag eller senest tirsdag. Det har tatt lang tid å svare. Men det er ihvertfall rett rundt hjørnet 🙂

    4. Skjønner deg godt jeg! Skulle bare ønske jeg klarte å komme i gang med styrketrening selv og kjenne på den følelsen igjen ^^

    5. Sprek! Og du ser flott ut 🙂
      men du..kommer du etterhvert til å svare på spørsmålsrunden?
      Viss ikkje, lyst å sende meg et lite tips om det jeg spurte om? 😉

    6. Du ser råbra ut, Kristine! Jeg kjenner til den harry følelsen, men gud så herlig det er å både kjenne og se at musklene har kjørt seg 😀 Jeg har dessverre ikke trent i dag. Har faktisk trent minimalt de siste 3 månedene grunnet diverse saker. På en måte har jeg hatt godt av en lang pause fra trening og supersunt kosthold, men på en annen side så er selvtilliten min veldig lav nå som jeg ser at mye av resultatene har forsvunnet.. Men, det hjelper veldig å lese på din blogg for å få motivasjon til å komme back on track!
      Ha en super kveld, fine deg :*

    7. Jeg forstår akkurat hva du mener!
      Det er ikke `harry´ jeg synes det er tøft!
      Du er et råskinn 🙂
      Man trenger oppløftende treningsblogger
      som viser at trening er gøy!
      Dette får du til!
      God helg til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg