ROLIG LØRDAGSMORGEN

God morgen herlige lesere 💗
Det er helg! Herlige helg!

SAMSUNG CSC
Jeg våknet med litt småvondt i halsen og en pjusk energi. Derfor valgte jeg å ta en helt rolig morgen i sengen med is, kaffe, NetFlix og Calvin Klein. Slike helgemorgener er bare helt fantastiske! 

SAMSUNG CSC
Jeg har nærmest bodd i Calvin-buksen min siden jeg fikk den på mandag. Den er så myk og god!
Flere av dere lurte på hvordan denne er i størrelsen. Buksen er litt stor, så jeg vil anbefale deg å gå en størrelse ned. Det vil si at er du normalt en M, ville jeg kjøpt S. 

Håper du får en fantastisk dag og en riktig så flott helg.
Nyt dagene, smil, og kos deg :grin:

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg