ENKLE HAVREBRØD

Hei dere. Håper tirsdagen har vært fin så langt!

SAMSUNG CSC
Jeg laget disse enkle havrebrødene til kveldsmat i går kveld. Knall gode og super enkle! Desidert en favoritt som kan spises både til frokost, lunsj og kvelds. 
Som du ser, serverte med masse godt pålegg. Litt av alt er nemlig det beste i mine smaksløker! 

SAMSUNG CSC

Enkle havrebrød

1 egg
50 gram mager kesam
20 g speltmel, eventuelt mer havremel
20 g havremel
1 ts bakepulver
Bittelitt salt
1 ss vann hvis deigen blir for tørr.

Bland alt sammen. Her er det bare å bruke en gaffel eller skje. 
Lag en runding på en bakeplate med bakepapir.
Stek på 180 grader i 15 -20 minutter. 
Avkjøl litt og skjær i biter.

SAMSUNG CSC
Jeg toppet mine enkle havrebrød med brunost og jordbærsyltetøy, smørost, egg, tomat, skinke og agurk, og blåmuggost og honning.
Fortiden har jeg dilla på blåmuggost med honning. Det er så utrolig godt! Jeg velger faktisk dette foran godis anytime!

SAMSUNG CSC
Jeg laget allerede en ny porsjon i dag morges som jeg tok med til lunsj. Havrebrødet fungerte utmerket i matpakken også. Gjett om du andre var misunnelige på min matpakke i dag?! :grin: 

Kristine ♥

22 kommentarer

Siste innlegg