FRUKTKOS

SAMSUNG CSC
De som kjenner meg, vet at jeg bare elsker frukt og bær! 
Ikke bare smaker frukt og bær fantastisk godt, de har også utrolig mange gode egenskaper. Her finner du godt av fiber, antioksidanter, langsomme karbohydrater, vitaminer og mineraler. Gled deg over naturens deilig spiskammer med masse vakre farger og smaker, de gjør godt for både kropp og sjel!

SAMSUNG CSC
Dagens dessert er nettopp fruktkos. Den nytes nå.
Jeg synes ofte det passer ypperlig med frukt eller bær etter middag. Som regel tar jeg meg bare en hel frukt eller to, men av og til gjør jeg meg litt mer flid, slik som i dag, og lager en fruktsalat. 
Dagens fruktkos består av banan, jordbær, ananas, kiwi, jordbær og druer. I tillegg ble det et par fra Summerbird – disse er så veldig, veldig gode!

Nyt litt ekstra frukt i kveld og ha en god lillelørdag :grin:

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Ida:
      For en fantastisk kommentar Ida. Tusen hjertelig takk! Du skal vite at du gjorde dagen min nå. Jeg blir så utfattelig glad av slike ord og kommentarer. Når man legger en del tid ned i bloggen, er det utrolig hyggelig at det blir satt pris på. Tusen tusen takk og god klem til deg <3

    2. V:
      Ja, de skjønner jeg at du legger merke til, for de er fantastiske. Litt vel dyre, men veldig veldig gode. Litt sjokolade må til mellom frukten på en lillelørdag.
      Ha en god torsdag V 🙂

    3. Jeg er sykt glad i frukt men la først merke til de utrolig digge skumbollene fra Summerbird, de er så gode!!

    4. Dette ser herlig ut! Nam!
      Jeg må si at jeg liker bloggen din utrolig godt! Tusen takk for daglig motivasjon og smil om munnen. Du inspirerer meg veldig. Du er så menneskelig, viser at man kan ha dårlige dager og tunge stunder, og at det er helt greit. Flotte, sunne mattips som er enkle og forholdsvis studentvennlige. Virker som du er en herlig person 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg