TORSDAGENS

Her er litt av torsdagens innhold for meg. 

SAMSUNG CSC
Torsdagens lunsj ble havrelomper med skinke, tomat, egg og avokado. 
Jeg har alltid kokte egg i kjøleskapet. Dette gjør at lunsjen ble laget på knappe tre minutter!
Sunt, godt og kjempe raskt.

SAMSUNG CSC
Torsdagens ord.
Tenker du noen gang på hvor takknemlig og heldig du har for de gode menneskene som er rundt deg?

SAMSUNG CSC
Trodde du middagen min alltid så fin ut? Da tar du fryktelig feil!
Slik så torsdagens middag ut. Det er i grunn bare rester, som ble slått sammen til et måltid. Potet- og blomkålmoss med kylling, cottage cheese, ovnsbakte søtpotetskiver og cherrytomater. 

SAMSUNG CSC
Torsdagens trening ble en raskt styrkeøkt for hele kroppen.
Når tiden ikke helt strekker til, blir det en kjapp en. 
Jeg fikk gjennomført chins, sumo markløft, stående roing, sidehev og leg extension. Egentlig alt jeg trengte på knappe 35 minutter. En god treningsøkt trenger ikke være lang dere!

SAMSUNG CSC
Torsdagens dessert ble deilige sjokoladepannekaker med sjokoladetopping. 
Dette kaller jeg dobbel sjokoladeglede! 

Pannekakene er laget av 1 egg, 2 ss sjokoladeprotein, 1/2 banan, 1 ss kakaopulver, bittelitt salt og 1 ts sukringold
Mos alt godt sammen og stek i en panne på middels varme. 
Sjokoladetoppingen er laget av 1 ss sjokoladeprotein, 1 ss kakaopulver, 1 ss fibersirup og 2 ss gresk yoghurt. 
Bland alt godt sammen og ha over pannekakene. Eller spis sjokoladetoppingen for seg selv, den er nemlig veldig god! 

SAMSUNG CSC
Torsdagens pakke bestod av et par godsaker fra iHerb. 
Questbars i smaken chocolate chip cookie dough. Jeg elsker disse barene både som kos eller til mat på farten. Det går en bar om dagen!
Trail mix. Dette er en gjenganger hos meg. Dette er en superfood blaning av bærene goji bær, morbær (mulberries) og incabær (goldenberries). Kjempe god som snacks eller som topping på for eksempel havregrøt eller kesam. 
Atkins chocolate candies. Egentlig som NonStop, men med mye mindre sukker og kalorier. Disse er gode som en nødløsning når søtsuget melder seg og perfekt i bakst. 

Håper du har hatt en fin torsdag :grin:

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg