PUMPEØKT OG FISKEPINNER

SAMSUNG CSC
I dag ble det en super kort, men nok så effektiv pumpeøkt.
Litt er bedre enn ingenting, eller hva?
Jeg tok med meg en Nocco på veien og valgte å kjøre supersett. Altså to øvelser etter hverandre. Da rekker man mer på kort tid!

-Nedtrekk i supersett med flyes
-Stående roing i supersett med sidehev
-Hammercurl i supersett med dips
En rask pumpeøkt på 25 minutter!

SAMSUNG CSC
Til middag laget jeg hjemmelagde fiskepinner.
Jeg brukte proteinchips på fisken sammen med litt parmesan, det ble fantastisk godt! Du kan selvfølgelig bruke andre smaker på proteinchipsen. Chipsen gir super gode og kjempe sunne fiskepinner som vil falle i smak hos både liten og stor!

SAMSUNG CSC

Fiskepinner med potetmos og råkost
2 porsjoner

Til fiskepinnene
500 g hvit fisk, jeg brukte torsk
1 pose proteinchips
1 ss parmesan, valgfritt
Litt chilikrydder
1 egg

Knus proteinchipsen. Jeg hadde de i foodprosessoren, men du kan også knuse de for hånd eller ha de i en pose og hakke dem med en kjevle. Bland den knuste chipsen med parmesan og chilikrydder.
Ha egget i en skål og pisk det lett. Dypp fiskefiletene i egget og så i proteinchips-blandingen.
Stek i en panne på middels varme i 4 -6 minutter på hver side.

Til potetmosen
500 g potet
Ca 100 g creme fraiche, eventuelt kesam
Salt og pepper

Skrell potetene og del de i 4 biter. Kok til de er møre, ca 15 minutter.
Mos så de kokte potetene med creme fraiche, salt og pepper.

Til råkosten
2 gulrøtter
1/3 agurk
1/2 sitron

Riv gulroten og agurken. Bland med sitron.
Server.
Håper det er en middag som faller i smak :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. V:
      Synes hvit fisk er utrolig kjedelig selv. Da gjelder det å sprite den opp og gjøre den litt mer spennende. Proteinchips spritet virkelig opp fisken og gav den en god smak 🙂

    2. Utrolig smart å ha Protings chips som “lokk” på fisken, har smakt den lime&chili smaken og den er virkelig god. Eneste som er synd er at Protings er latterlig dyrt, men kanskje det er investeringen jeg trenger å gjøre for å få i meg fisk. Spiser så og si aldri fisk 😛

    3. Raskt er mye bedre enn ingenting. Jeg pleier å droppe trening om jeg har dårlig tid, men det er jo egentlig ingen grunn til det!!!

    4. Kanskje jeg kan få sønnen min til å spise fisk på denne måten? Jeg skal prøve oppskriften til helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg