SAFTIGE MUFFINS

God søndagsettermiddag dere. Håper helgen har vært bra så langt. 

SAMSUNG CSC
Er dere som meg? Baker på søndager?
Jeg elsker søndager. God tid på morgenen og ikke noe stress. Jeg pleier ofte å lage meg en god frokost før jeg tar en bakerunde. Det har blitt en fast søndagstradisjon. 

SAMSUNG CSC
Søndagsbaksten i dag ble disse deilige muffinsene med proteinbarbiter. 
Grunnoppskriften på muffinsene gir saftige og gode muffins. Derifra kan du variere med hva du vil tilsette. Proteinbarbitene kan byttes ut med frukt i biter, bær, hakket sjokolade eller nøtter, så her har du mange muligheter. Det er bare fantasien som setter grenser! 

SAMSUNG CSC

Saftige muffins med hva enn du måtte ønske
8 stykker

2 egg
2 ss sukringold
100 g kesam
80 g havemel
6 dråper stevia karamell
1 ts bakepulver
1 proteinbar, jeg har brukt IronMax i sjokoladesmak

Pisk egg og sukrin lett. Tilsett kesam. Ha så i resten av ingrediensene utenom proteinbaren.
Hakk proteinbaren grovt og rør inn i deigen. 
Fordel i muffinsformer.
Stek på 175 grader i 12 -15 minutter. 

SAMSUNG CSC
Se så saftige og gode! 
Mmmm :grin:
Nyt søndagen dere, om dere baker eller ei!

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg