STYRKEØKT

Onsdag, lillelørdag og halvveis til helg! Det ble feiret med en god styrkeøkt. 
I går la jeg meg faktisk klokken ni. Ettersom jeg nå stort sett står opp klokken fem, må jeg bli flinkere til å legge meg tidlig. Energien er så mye bedre når jeg får en god natts søvn. I dag hadde jeg masse energi, noe som gav en knall god styrkeøkt!

SAMSUNG CSC
Nocco var med på økten! 

Slik så dagens styrkeøkt ut:
– Knebøy med smal benstilling
3 sett * 8 repetisjoner
– Knebøy med bred fotstilling
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Enarms roing
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Nedtrekk
3 sett * 10 repetisjoner
– Kick back i kabel
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Skulderpress
3 sett * 8 -10 repetisjoner

Nå venter middag og studieoppgaveskriving. 
Ha en herlig onsdagskveld. Ikke glem at det er lillelørdag! Det er en grunn til å smile ekstra stort :grin: 

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. Ok:) takk for at du tok deg tid til å svare likevel:) Håper du får en fin helg <3

    2. Mia:
      Jeg tror det er veldig variabelt fra hvor du går. Nå er nok ikke jeg den riktige å spørre, for jeg går i Sandvika. Der er vi bare 25 stykker. Skolen jeg går på er derfor en veldig spesiell skole med et spesielt opplegg, og det er også veldig vanskelig å komme inn. Jeg ville nok heller spurt noen som studerer på de store skolene 🙂

    3. Hei 🙂
      kan jeg spørre deg hvordan sykepleiestudiet er? hvordan er det lagt opp? mye praksis? og hvordan ser en normal praksisdag ut? 🙂

    4. Så flink du er som kommer deg tidlig i seng. Det burde jeg også gjøre oftere!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg