PERFEKT KOMBINASJON

SAMSUNG CSCGod morgen flotte lesere. 
Slik startet min søndagsmorgen – helt usminket, til og med før morgenkaffen, ble det et par skjeer med disse to godsakene. 
Har dere prøvd den nye Nugtti zero? Jeg har virkelig fått helt dilla! Jeg kjøpte den for første gang på onsdag og måtte kjøpe en ny boks i går.

Jeg får ofte spørsmål om næringsinnhold og innholdsfortegnelse på nye produkter.
Angående nugatti zero, så tror jeg at det vil være mange meninger, både angående smak og innhold. Jeg personlig synes denne var veldig god på smak, at den smaker nugatti, men nå er ikke jeg en som spiser original nugattien hver dag.
Når det kommer til næringsinnholdet er kaloriinnholdet litt lavere, men omtrent lik originalversjonen.
Jeg synes likevel at denne versjonen er et bedre alternativ enn originalen som har en stor andel tilsatt sukker. Selv om zero inneholder kunstig søtstoff, noe enkelte mener vi burde holde oss unna, er denne noe jeg kommer til å ha i kjøkkenskapet. Alt med måte! En skje nugatti her og der, litt på proteinpannekakene eller havregrøten, er i mine øyne sunt for både smaksløkene og kroppen. 

SAMSUNG CSC
Cruncy peanøttsmør og nugatti zero er den helt perfekte kombinasjon! 
Det er noe med salt og søtt, den kombinasjonen er bare så forferdelig god. 

Nå har jeg drukket et par kopper kaffe og skal komme meg ut på en joggetur. Solen skinner, så jeg må benytte anledningen til å hente litt solskinn mens jeg kan :grin: Ha en strålende søndag dere!

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Ja den miksen må jeg prøve.
      Synes forresten det er veldig bra at du viser deg uten sminke. Ikke mange som tørr det 🙂

    2. Fin uten sminke :))) Spiser sjelden Nugatti etter at guttene flyttet ut..men enig i at salt og søtt smaker godt sammen 🙂 Håper du får deg en fin løpetur i dag da :))))

    3. Du er så flott Kristine! Og tankene dine er helt lik mine når det gjelder nugattien, nam nam sier jeg og! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg