I DAG

Riktig god mandag dere. Håper du har hatt en super start på uken!
Tenk at vi er inne i uke ti allerede. Som tiden flyr! Jeg er inne i siste uke av praksis og ferie er ikke langt unna. Å, som jeg gleder meg!

SAMSUNG CSC
I dag så matpakken min slik ut. Masse forskjellig i en boks!
Her har jeg tomat, paprika, kiwi, søtpotet, egg, tunfisk og cottage cheese. Ja, det er hva jeg kaller et sammensurium! Jeg hadde en del rester i kjøleskapet som trengte å bli brukt, dermed ble en real resteboks til lunsj. Og godt var det!


I dag ble det en god styrkeøkt på hele kroppen. Jeg trener fullkropp for tiden og stortrives med det!
Stående roing, som bildet over viser, var en av hovedøvelsene. Ellers ble det også frontbøy, strak markløft, enarms roing, skulderpress og et par støtteøvelser. En god og effektiv økt på omtrent femti minutter. 

SAMSUNG CSC
Da jeg kom hjem, var jeg sulten og slang sammen dette etter treningsmåltidet.
En halv boks cottage cheese som jeg hadde jordbær og druer i, pekannøtter, appelsin og kokt egg (jeg har alltid ferdig kokte egg i kjøleskapet). Enkelt, raskt, sunt og godt! 

SAMSUNG CSC
I dag fikk jeg også en pakke med masse ProTings proteinchips (sponset). Jeg digger disse chipsene! De kan brukes i matlaging, som et mellommåltid eller bare som snack. 
Favorittsmakene for tiden er tangy southern bbq og zesty nacho. 

SAMSUNG CSC
Nå er jeg egentlig veldig sulten. Det er middagstid for lengst! Jeg er i gang med å knaske i meg en proteinbar og det skal jeg fortsette med mens jeg lager middag. I dag blir det klassisk hel Holte kylling med onvbskate grønnsaker og poteter. Det er så godt og enkelt! Da er det bare å putte alt inn i ovnen, så kan jeg gjøre hva jeg vil i mellomtiden.

Ha en fortsatt god mandagskveld :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Mille:
      Kommer ann på hvor lang tid det går mellom lunsj og trening. Noen ganger spiser jeg lunsj igjen, altså et helt måltid, andre ganger trenger jeg ikke noe. En proteinkaffe, en håndfull nøtter og en frukt er alltid en vinner hos meg 🙂

    2. Hei! Hva pleier du å spise mellom lunsj og trening når du drar rett fra skole/praksis? Jeg blir ofte veldig sulten før middag, oh syns ikke kalde måltider varmer like bra etter lunsj :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg