IT’S MY BIRTHDAY

God morgen dere. 
Hvilken dag er det i dag? Jo, det er min bursdag :razz: Tenk at jeg er tjueseks år allerede. Jeg føler meg ikke riktig voksen enda! Men da lillebror spurte meg hva jeg ønsket meg til bursdag og jeg svarte “bedre tid, flere timer i sengen og mer solskinn” konstaterte han at jeg desidert hadde blitt voksen. “For et kjedelig kjerringsvar”, var tilbakemeldingen hans. 

SAMSUNG CSC
Det kom en pakke på døren morges med nytt treningstøy fra Run & Relax. Det passet jo perfekt i dag! Nå er jeg iført nye, myke og gode treningsklær. Jeg skal vise dere mer senere.

SAMSUNG CSC
Jeg har aldri vært en person som er spesielt opptatt av min egen bursdag. Andres derimot, elsker jeg. Å kunne gjøre stas på andre mennesker, er jo så koselig! Planene i dag er ikke store. Nå skal jeg lage meg en ekstra god brunsj, før jeg tar meg en treningsøkt, spiser sushilunsj med en venninne og drar på jobb. Jeg jobber i hele kveld, faktisk helt frem til midnatt, det er nemlig nattåpent på senteret. Det blir derfor ikke den store bursdagsfeiringen i dag, men jeg tar det igjen senere. Dagen skal bli bra uansett.
Håper du får en fin fin torsdag!

Kristine ♥

37 kommentarer

Siste innlegg