TUSEN TAKK KROPPEN MIN

SAMSUNG CSC
Jeg vet jeg ikke alltid har vært snill mot deg. Snarere tvert imot. Jeg har pint deg gjennom perioder med lite mat og mye trening og jeg har pint deg gjennom perioder med hat og selvskading.
I dag er jeg uansett utrolig takknemlig for at du har holdt ut med meg. At vi til slutt er blitt bestevenner, du og jeg, min kjære kropp 💖
Tusen takk for at du har holdt ut med meg. 
Tusen takk for at du får meg opp om morgenen.
Tusen takk for at du forflytter meg fra a til b.
Tusen takk for at du sier ifra når du vil hvile og når du vil spise. 
Tusen takk for at du holder på energien gjennom lange dager.
Tusen takk for at du kan løpe og gå.
Tusen takk for at du og jeg har det så mye moro sammen.
Tusen takk for at du er så fantastisk!

Ikke glem at du og kroppen din er ett. At dere er et team.
Takk den og vær takknemlig for at den er så fantastisk på alle måter, selv om den ikke er helt perfekt – hvem er perfekt uansett?!
Vær bestevenn med deg selv og din kropp. Dere skal tross alt bo sammen resten av livet!

Kristine ♥  

18 kommentarer

Siste innlegg