VÆR SOM DU ER

God morgen skjønne folk!
Dagens ord er så fine at jeg må dele de med dere. De er verdt å ta med seg denne onsdagen:

SAMSUNG CSC
Jeg tror alt for mange av oss bryr oss for mye om hva andre mener og tenker. Gi litt mer faen! Vær slik som du er, ikke slik du tror andre tror du skal være. Sannheten er at de fleste andre faktisk ikke har noen formening om hvordan du skal være. De er nemlig fult opptatt av seg selv!
Si høyt til deg selv “jeg er enestående og fantastisk”. Det er kun en deg og du skal kunne føle at du er spesiell akkurat slik du er. Vær glad i deg selv for den du er, vær som du er – det finnes ingen som er akkurat som deg!

Kristine  ♥  

14 kommentarer
    1. Inga:
      Uff, det er trist å høre Inga. Jeg har selv vært der, det er vel et flinkpike-syndrom. Men det at du ser at du har et problem og at du må jobbe med det, er kjempe bra. For det er kun ved å innse det at du faktisk kan gjøre et grep og jobbe med saken. Livet er for kort til å ikke like seg selv. Ta vare på deg selv kjære du <3

    2. Jeg blir så utrolig positiv og glad av å lese bloggen din! husk på dette selv også <3

    3. Det er så utrolig flott at du kommer med like innlegg! Jeg synes det er kjempefint, men kjenner jeg har problemer med å “tro” på det du sier. Det blir bare ord som gjelder for andre og ikke en selv. Det er nok mere noe jeg trenger å jobbe med. Det er fint å lese det. Kanskje det også gjelder meg om en stund

    4. Fint innlegg. Desverre i dag så vokser man opp med så mange forventninger og “sluser” til hvordan man bør og skal være at det er vanskelig å vite hva man egentlig ønsker… : )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg