HVILEPAUSE

SONY DSC
Nå sitter jeg her og tar meg en liten hvilepause. Jeg har akkurat kommet hjem fra en knall god treningsøkt!
Først løp jeg intervaller, 2 minutter spurt etterfulgt av 2 minutter gange, i totalt 20 minutter. Med oppvarming og nedtrapping tok det knappe 30 minutter. 
Deretter pumpet jeg gunsa, aka biceps og triceps. Det er veldig sjeldent jeg trener armer, men det er jo så moro. Jeg elsker når jeg får skikkelig pump i armene!
Jeg kjørte enarms curl i kabel, biceps curl med stang, triceps pushdown i kabel og franskpress. 
En skikkkelig herlig økt altså :grin: 

SONY DSC
Snart skal jeg inn til Oslo på et foredrag foredrag. Det er deilig å kunne unne seg en hvilepause mellom slagene. 
Jeg koser meg med en proteinkakao (sukrin, mocca-protein, kakaopulver og melk kokt opp i en kjele), nøtter og litt stevia sjokolade, mens jeg henter litt middagsinspirasjon fra Gordon Ramsey. Jeg liker å titte i kokebøker og få nye ideer. Har du noen gode å anbefale?

Håper du får en fin kveld. Nyt det fantastiske solskinnet!

Kristine ♥  

8 kommentarer
    1. Linda:
      Jeg er avhengig. Drikker det hver dag!
      Trykk på linken, der det står mocca-protein, så kommer du dirkete til butikken 🙂

    2. Hei!
      Jeg har lenge tenkt at jeg ville teste ut proteinkaffien din. Hvor kjøper du mocca proteinpulveret?
      Hilsen en matentusiastisk leser

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg