SØNDAGSFROKOSTEN

Riktig god morgen dere. 
Palmesøndag og påsken er offisielt i gang!

SONY DSC
Jeg har gitt påsken en god velkomst med en stor og deilig søndagsfrokost. 
Lange søndagsmorgener med en god frokost og et par kopper kaffe, om det så er i ferier eller en helt vanlig søndag, er helt fantastisk. Det gir en skikkelig god start på dagen. Jeg blir ihvertfall i ekstra godt humør etter en slik morgen. 

SONY DSC
Her har jeg hjemmelaget lavkarbo brød, oppskriften finner du her, røkelaks, eggerøre, tomat og agurk. Kjempe godt og nok så enkelt! 

Nå skal jeg jobbe en god antall timer. Søndager er nemlig den dagen hvor jeg får oppdateringer fra de online pt-kundene mine. Da må det jobbes med endringer av oppsett på kosthold og trening, samt gi dem noen gode ord og motivasjon. Å, som jeg elsker denne jobben altså, den gir så mye glede. Jeg har absolutt ikke noe imot å sitte og jobbe en søndag!
Håper du får en fantastisk palmesøndag :razz:

Kristine ♥   

10 kommentarer

Siste innlegg