NESTE STOPP: SPANIA

Hei og god morgen godt´folk 💕
Nå er jeg på Gardermoen. Neste stopp er Spania! 
En god uke med sol, avslapping, god mat, bading, is, varme og kanskje en treningsøkt eller to. Ingen mas, ingenting jeg burde eller må. Bare nyting og gjøre akkurat det jeg har lyst til. Fy søren som jeg gleder meg!

SAMSUNG CSC
Jeg har pakket med en liten matpakke til flyturen. Flymat er ofte så lite smakfull, derfor tar jeg like så godt med min egen. 
Speltlomper smurt med philadephia, fylt med salat, finhakket paprika, skinke og jarlsbergost. Dette er knall godt! I tillegg har jeg med et par poser ProTings proteinchips, en liten energimiks som jeg har blandet sammen selv med gojibær, hempfrø og kakaonibs og en pose med Mocca-Protein til en proteinkaffe. 

Dere slipper ikke unna meg denne uken. Jeg kommer til å titte innom bloggen flere ganger. Likevel vil jeg benytte anledning til å ønske dere alle en fantastisk påske :grin: Om den er på fjellet, på landet, i byen eller i utlandet; vær aktiv, spis sjokolade, le masse, vær sammen med de du er glad i og stopp opp å sett pris på alt du har. Må påsken din bli helt fenomenal! 
God påskeklem fra

Kristine ♥ 

13 kommentarer
    1. Så deilig! Hvor i Spania skal du?
      Sol og varme høres ut som en drøm akkurat nå, håper du får en nydelig ferie 🙂
      Her blir det trening, sunn mat, quiz med kjæresten og
      påskekrim på tv. Helt innafor det også 🙂
      Mange klemmer, Janniche

    2. Ååh, så godt 😀 Du får ha god tur til varmere strøk, tan deg litt for meg også; du som blir så fort brun 😀 Ønsker deg fine påskedager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg