EN LITEN FERIEØKT

Det er bare helt fantastisk deilig her nede, dere! 
Siden jeg kom til Meloneras på torsdag, har jeg ikke gjort annet enn å nyte livet maksimalt :mrgreen: Jeg har slikket sol, drukket god vin, gått rundt i byen, tatt meg en is eller tre, badet, spist god mat og slappet av. Jeg har ikke tatt så mange bilder enda, noe jeg skal bruke litt tid på i dag, så skal jeg gi dere en full oppdatering og vise dere dette flotte stedet. 


I dag tok jeg meg en liten ferieøkt. Ja, jeg startet faktisk dagen med en treningsøkt!
 Jeg våknet allerede før åtte, men var ikke spesielt sulten. Da tok jeg meg like så godt en økt før den deilige hotellfrokosten. 

Det er et treningsrom her. Ikke det største, men det har en smith-maskin, manualer og en kabelmaskin. Man får gjort mye med det! Jeg tok i bruk fantasien, tenkte “back to basic” og kjørte en treningsøkt med fokus på rygg og rumpe:
– Pull ups i smith-maskinen
– Enarms roing
– Stående roing i smith-maskinen
– Dype knebøy i smith maskinen
– Hip thrust med manual
Ren treningsglede. Det er så fantastisk å starte dagen på den måten! Jeg kommer desidert til å gjøre det et par ganger til i løpet av ferien. 

Håper dere nyter påsken der hjemme i Norge. Ha en riktig god påskesøndag!

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Følger deg på snap og ser ut som om du koser deg maks. Fortsatt god ferie 😀

    2. Gleder meg til jeg får begynt og trene igjen også, savner og trene. Har fått astma bronkitt etter en influensa, så det skal bli godt når jeg får kommet inn i treningen igjen 🙂 fortsatt god påske til deg!
      // Benedicte

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg