TRENING OG FROKOST

God morgen fine lesere!
Jeg har nettopp hatt en deilig morgenøkt.
Trening på morgenen er virkelig fantastisk! Selv om det av og til er litt tungt å komme i gang, kroppen føles ikke alltid helt våken, slik som i dag, føles det så utrolig godt etterpå. Humøret og energien blir alltid et par hakk bedre de dagene jeg starter med en treningsøkt.


I dag stod skuldre og ben i fokus.
– Knebøy i smith-maskinen
det er jo ikke frie vektstenger her
– Markløft med manualer
– Bulgarsk utfall
– Sidehev
En god ferie- / morgen- trening på førti minutter.

SAMSUNG CSC
Nå sitter jeg å spiser frokost.
Frokostbufféen her er bare magisk! Det er alt en kan ønske seg. Brød, bagetter og rundstykker av alle mulige slag, pålegg; alt fra skinke og ost til laks og kaviar, egg i alle mulige fasonger, diverse juice og melk, det er omelettstasjoner hvor du kan lage din egen omelett, müslistasjoner hvor du kan komponere din egen müsliblanding, diverse frukt, pannekaker og lapper, masse deilige oster, osv osv. Og mest av alt, elsker jeg at vi får en hel kaffekanne med nytraktet kaffe. Jeg må ha kaffe til frokost! Det er så mye godt her at det er vanskelig å bestemme seg!
Slik ser i hvert fall tallerkenen mine ut i dag, en salig blanding av mye godt.

Håper du får en fin dag  :grin:

Kristine ♥

18 kommentarer
    1. karoline:
      Jeg tror ikke jeg skal skrive et innlegg om det dessverre. Det varierer nemlig fra person til person, vi er jo alle forskjellig bygd. Så å skrive et generelt innlegg vil bli veldig vanskelig, da vi snakker individuelt her. Håper du forstår det 🙂

    2. karoline:
      Om at muskler veier mer enn fett? Det er egentlig ikke så mye å skrive om det, annet enn det jeg har skrevet.

    3. karoline:
      Tusen takk.
      Angående spørsmålet ditt, er det vanskelig å gi deg et godt svar med tanke på at jeg ikke har sett deg eller har god informasjon. Men det er slik at du kan gå opp i vekt og likevel bli tynnere, fordi en kilo muskler tar mindre plass en en kilo fett.

    4. Det ser skikkelig fint ut! Du ser kjempe bra ut! 😀
      Har et spørsmål jeg håper du kan skrive et innlegg om eller svare på: Jeg har gått opp 2-3 kg de siste to månedene. Jeg har trent styrke fullkropp 2 ganger i uka, en sirkel trening i gruppe og en intervall økt pr. uke. Klærne passer fortsatt og jeg føler ikke at jeg kan se at jeg har lagt på meg, men ser jo at jeg har fått mer tydelige armmuskler osv. Vil ikke fortsette å gå opp i vekt, så lurer egentlig på om dette er muskler eller om jeg spiser for mye?! Takker for hjelpen og en fin blogg =)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg