TILBAKE TIL HVERDAGEN

God mandag ettermiddag flotte lesere 💕 Har dere hatt en fin start på uken? Håper det og at uken din blir super duper!

Etter over tre uker fri fra skolen, er virkelig hverdagen tilbake for fult med forelesninger, jobb og pt-kunder. 
Jeg kjenner at det er tungt å komme igang med hverdagen etter ferien. Spesielt etter å ha vært en uke i Spania. Der ble det mye hvile, alkohol og mindre sunn mat. Da blir kroppen litt slapp og uggen!
I dag var det tungt å komme seg opp når vekker klokken ringte og å komme seg på trening. Men jeg gjorde det! Jeg er jo egentlig et hverdagsmenneske og vet at i løpet av et par dager er jeg i full action igjen, tilbake i gode spor og rutiner. 


Mandag og hverdag igjen. Jeg måtte ty til en Nocco som treningskompis!
Jeg må forresten tipse dere om at xlife endelig har fått inn Nocco i ferskensmak. Hurra! Denne har jeg skrevet om før her. Ferskensmaken er så fantastisk god!! De er også på tilbud nå både enkeltvis, her, og som brett, her. 

Selv om det var en tung treningsøkt i dag, var det utrolig deilig når den var gjennomført. Da ble jeg fylt både med endorfiner og mestringsfølelse.
Økten var ikke den beste. Vanligvis trener jeg med 17,5 kg i hver hånd under benkpress med manualer, i dag måtte jeg gå ned til 12,5 kg! Kroppen var ikke med! Men det var likevel deilig å få brukt kroppen og svettet litt. Alt i alt, fikk jeg en ok treningsøkt på overkroppen. Jeg gjennomførte i hvert fall og vet at morgendagen blir bedre!

SAMSUNG CSC
Etter trening laget jeg denne fantastiske lille saken som belønning.  
Det er rett og slett skyr & cottage cheese i vaniljesmak, toppet med bringebær, jordbær, physalis, Atkins raspberry bar i biter og cashewnøtter. Ser det ikke godt ut?

SAMSUNG CSC
Et  sunt mellommåltid med proteiner, fett og karbohydrater, gjort på en – to -tre som smaker fantastisk! 
Melkeprodukter som kesam, cottage cheese og skyr blir ofte brukt som mellommåltider hos meg. Jeg topper skålen med frukt, bær, fibersirup, frokostblandinger,  gojibær, nøtter, yaconsirup, kanel, kakaonibs, sukkerfritt sjokoladepålegg, kokosflak, cashewnøttsmør, frø, hakket sukrinsjokolade, sukringold og diverse proteinbarer i biter. Jeg tar rett og slett det jeg  har lyst på og har tilgjengelig, det meste passer jo!
Har du en favorittkombinasjon?

Kristine ♥   

8 kommentarer
    1. Flink du er som trosser tankene. Det blir nok litt mindre tungt for hver dag som går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg