FRUKTKOS

SAMSUNG CSC
Fredag, venninnebesøk og slik ser stuebordet mitt ut akkurat nå:
Fruktkos med litt attåt :razz: 
Druer, vannmelon, banan, plommer, appelsin, mørk sjokolade, frømiks og trail mix med gojibær, mulberries og goldenberries.
Jeg kjenner jeg blir glad av alle disse fargene! 

SAMSUNG CSC
Det blir som dere skjønner, en rolig jentekveld i dag. Imorgen venter en treningsøkt etterfulgt av sushi og en bytur. Søndag er det baking og studier som står på planen. Alt i alt tror jeg dette blir en bra helg! Håper du tenker det samme om din. Ha en super duper fredagskveld og en riktig så god helg.

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Margrethe:
      Et eller to glass vin, har nok lite å si på treningen. Men om man drikker seg full, vil det påvirke. Og da blir man jo dårlig dagen etterpå også 😉

    2. Ja jeg skjønner! Viktig å kose deg, vin er jo livsglede! 🙂 Jeg føler derimot ganske ofte at det desverre går ut over treningsformen dagen etter. Men du klarer å studere dagen derpå? Det er imponerende! 😀

    3. Margrethe:
      Det er det som er planen, ja.
      For de som følger meg på snap vet at jeg ofte tar meg et glass vin, flere ganger i uken, men det er ikke så ofte jeg “drikker drikker”.

    4. Frukt er veldig godt. Og mer fristes det til å spise det når man disker det opp på små tallerkener eller på fat 🙂 Ønsker deg en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg