GRØNN OMELETT LUNSJ

Etter en god treningsøkt på rygg og skuldre, laget jeg denne freshe og grønne omeletten til lunsj.
Egg er noe det går mye av hos meg. Egg er supermat! Et egg inneholder godt med proteiner, fett, vitaminer og mineraler, samtidig som det metter godt, er enkelt å tilberede og kan varieres i det uendelige. 
Denne omeletten ble knall god! En ny eggfavoritt som passer like godt til frokost som i matpakken eller til kvelds.

SAMSUNG CSC

Grønn omelett lunsj

2 – 3 egg
1 god neve spinat
Litt revet ost, ca 30 g, kan utelates
Salt og pepper

Mos sammen ingrediensene med en stavmikser eller blender. 
Ha røren i en stekepanne på middels varme. Stek som en pannekake, omtrent 2 minutter på hver side.
Bruker du 2 egg får du 1 tykk pannekakeomelett, bruker du 3 egg som meg, får du 2 litt tynnere omelettpannekaker. 
Topp med hva enn du måtte ønske. Hos meg ble det tomat, agurk, paprika, hamburgerrygg og cottage cheese. 
Håper det smaker!

SAMSUNG CSC
Nå er det på tide å komme seg i dusjen og få på seg penklærne. I kveld skal jeg nemlig på Wallmans med fire retters middag og show. Er det noen av dere som har vært der? Jeg tror det kan bli en blanding av morsomt, små harry og underholdene. Jeg gleder meg :grin: 
Ha en god fredagskveld!

Kristine  ♥ 

15 kommentarer

Siste innlegg