FREDAGSPIZZA PÅ 1 – 2 – 3

Fredag og det feires med en skikkelig god fredagspizza på 1 – 2 – 3. Nemlig lompepizza med masse godt!

SAMSUNG CSC
Lompepizza er en favoritt hos meg. Enkel og sunn middag, lunsj eller kvelds som er laget på knappe 15 minutter. Jeg varierer ofte toppingen etter hva jeg har tilgjengelig og hva jeg har lyst på. Dette er likevel favoritten min. Bacon, pesto og avokado er bare super godt sammen!

SAMSUNG CSC

Fredagspizza på 1 – 2 -3 

Ønsket antall lomper, jeg brukte havrelomper
Bacon, ca 2 skiver per lompe
1 ss ketchup per lompe
Paprika i tynne strimler
Rødløk i tynne strimler
Pesto, 1 ss per lompe
Revet ost, jeg brukte jarlsberg og parmesan
Avokado i skiver

Stek bacon i en panne.
Smør lompene med ketchup. Ha over rødløk og paprika. Strø over revet ost. Legg til slutt på pesto og baconskiver. 
Stek i ovnen på 225 grader nederst i ovnen i cirka 10 minutter.
Ha over avokado og server. 

SAMSUNG CSC
Nå blir det noe så spennende som film og is resten av kvelden. Forkjølelsen sitter godt i. Nå skal jeg hvile og helbrede meg selv så fort som mulig. 

Da er det bare å ønske dere en super duper helg.
Stopp opp og nyt alle de fine øyeblikkene du kommer over :grin:  Ha en god fredagskveld!

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg