MIIEGO


I januar var jeg så heldig å få nye øreplugger fra Miiego, M1.
Jeg er blitt helt avhengig av de trådløse ørepluggene, spesielt til trening. Det går ikke en treningsøkt uten at jeg har de på!

SAMSUNG CSC
Forrige øreplugger var som nevnt sponset, men jeg var så fornøyd med Miiego at jeg kjøpte meg et par nye. Da valgte jeg å prøve AL3 varianten. Disse er altså ikke sponset, men jeg må likevel skryte de opp i skyene! Lyden er god, de er behagelige å ha på og de sitter som støpt!  Det at hodetelefonene er trådløse, har åpnet en ny verden for meg. Jeg er vant til ledninger som omtrent alltid kommer i veien når jeg trener, enten det er ved løping eller styrketrening. Den ledningen kunne gjøre meg gal. Det er så deilig å trene uten å tenke på hvor jeg skal gjøre av ledningen!

For de av dere som lurer på forskjellen på M1 og AL3, vil jeg si at begge er veldig gode.
Personlig synes jeg M1 er best å løpe med. De er utrolig lette og sitter godt inne i øret. Det er også noe høyere lyd på disse enn AL3.
AL3 er favoritten ved styrketrening. De er så behagelige at jeg knapt merker at jeg har dem på!
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg foretrekker M1 til løping og AL3 til styrketrening. Jeg tror det har noe med at jeg føler at M1 sitter hakket bedre på enn AL3, ettersom M1 er en øreplugg som sitter inne i øret, mens AL3 er en hodebøyle med øreklokker som sitter utenpå øret.
Jeg kan anbefale begge variantene på det varmeste! :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Marianne:
      Uansett hva jeg skriver om på bloggen, sponset eller ikke, så skal jeg være hundre prosent fornøyd 🙂

    2. Silje Mari:
      Hihi… Ja, det er noe med det. Kunne ikke klart meg med ledning nå!
      Tusen takk. Så hyggelig at du synes det 🙂

    3. Har Jaybird bluebuds selv, og det er jeg superfornøyd med. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten trådløse hodetelefoner før! Jeg elsker forresten det nye designet ditt, veldig fint format 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg