MORNING IN BED

God morgen dere!
Nå sitter jeg her i sengen med en god kopp kaffe og mails. Det regner og snør om hverandre ute, skikkelig dritt vær, og det frister lite å stå opp. Da blir jeg i sengen en god stund til! 

SAMSUNG CSC
Nytt Björn Borg undertøy fra HappyUnderwear, underdel her og overdel her
Settet finnes i sort også. 
Du får 10 % på alt hos HappyUnderwear ved bruk av koden KRISTINE.

Ellers har jeg en skikkelig godfølelse for denne lørdagen.
Forleden kom jeg i prat med en fremmed på trening. Vi fant tonen og ble stående å prate en stund. I dag skal vi ta en treningsøkt sammen og deretter spise sushi. Det blir moro!

Etterhvert som jeg er blitt eldre, har jeg blitt mye flinkere til å rose andre mennesker. Vi mennesker er som regel ikke så flinke til det. Jeg tror det har noe med at vi lett kan føle oss dårlig selv, om vi ser noen som gjør noe bedre enn oss selv. Med årene har jeg blitt tryggere på meg selv. Ser jeg for eksempel noen som trener bra, som en jente som tar mye i knebøy, kan jeg gå bort å si ‘fy fader, du trener bra’ eller ‘det er inspirerende å se deg trene. Du er sterk!’. Ofte blir personene jeg snakker til litt forskrekket, vi er ikke vant til å få ros av vilt fremmede mennesker, men så ser jeg at de blomstrer litt og blir stolte.
Så dagens oppfordring til dere:
Ser dere noen som fortjener ros, gi dem det! Jeg kan love deg at det vil glede.

Ha en herlig lørdag :grin:
Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Erica:
      Så bra! Det er jo flott. Synes mennesker som roser andre er fantastiske 🙂
      Og tusen takk du. Rødmer litt her nå! 🙂

    2. Jeg elsker å rose andre mennesker og gi komplimenter. Gjør det hele tiden, både bevisst og ubevisst 🙂 Det gjør meg så glad å vite og se at andre blir glad, uansett om de viser det eller prøver å avfeie vekk komplimentet 🙂
      ..og du, min tanke når jeg så dine bilder i denne posten var; Så flott og muskuløs du er! Har nok sagt det før, men kan vel ikke få sagt det nok 🙂

    3. Det er så hyggelig å gi andre ros! I begynnelsen kan det være litt “skal-skal ikke” å si noe pent til fremmede, men jeg fant fort ut av at det bare er å gjøre det da jeg så hvor glade folk blir, alt fra at hunden deres er søt eller at noen har en fin jakke. Det gjør ikke bare andre glade, men en selv også! Stor klem til deg og god lørdag, kos dere med sushi! 💜💜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg