BURGERPØLSE

Etter trening i dag, som forøvrig ble en skikkelig bra styrkeøkt med fokus på rygg, laget jeg denne fargerike middagen; Burgerpølse :grin: Super lettvint og kjempe godt!

SAMSUNG CSC

BurgerPølse
Til 1 person

200 – 300 g karbonadedeig, 1/3 ts hvitløk, 1/3 ts pepper, 1/4 ts salt.

Kna alt godt sammen. Form 2 -3 pølser. 
Burgerpølsene kan enten stekes i panne eller i ovn. Jeg stekte mine i ovn på 200 grader i 10 minutter.

SAMSUNG CSC
Til burgerpølsene ble det potetbåter (poteter delt i båter, krydret med tacokrydder og stekt i ovnen på 200 grader i 35 minutter), en fargerik, ketchup og sylteagurk. Virkelig en god middag! 
Ha en god kveld!

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Susanne:
      Hei du.
      Jeg teller ikke kalorier, men spiser det jeg har lyst på og da nok til at jeg blir mett. Det varierer fra dag til dag, noen ganger blir det mer og noen ganger mindre.
      Det høres ut som om du er i ferd med å utvikle en spiseforstyrrelse, frykt for å spise feil er ikke sunt. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en kostholdsrådgiver eller lignende som kan hjelpe deg med maten du spiser. Du spiser alt for lite nå, kjære deg. Det vil bare ødelegge kroppen din.
      Ta vare på deg selv. God klem <3

    2. Hei. Lurer på om du kunne lagt ut ett blogginnlegg om hva du spiser iløpet av en dag, og hvor mye kalorier og sånt det er i? Jeg sliter veldig med å få i meg nok kalorier iløpet av en dag, og trenger litt tips til hvordan jeg kunne spist nok! Føler jeg spiser riktig, men når jeg registrerer alt i kostholdsveilederen, så viser den at jeg kun har fått i meg 1300 kalorier, og ikke nok karbohydrater og fett. Vet ikke hva som jeg skal gjøre, for vil ikke spise feil eller for mye, men heller ikke for lite slik at musklene ikke vokser.
      Utrolig motiverende blogg! Ha en strålende mandag!
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg