MATPAKKE

Jeg startet dagen i dag med en treningsøkt med fokus på ben og rumpe. Og gjett hva? Jeg tok ny rekord i markløft. 110 kg løftet jeg opp! Hurra! En fantastisk deilig start på dagen :grin: Jeg blir alltid i ekstra godt humør de dagene jeg starter dagen med en økt. Endorfinene bruser i flere timer etterpå! 
Nå befinner jeg meg på jobb. Her blir jeg til syv i kveld. Enten jeg er på jobb eller skole, er jeg avhengig av en matpakke som inneholder god og næringsrik mat. 

SAMSUNG CSC
I dagens matpakke skjuler det seg:
– Lunsj
som består av en salat med kiwi, tunfisk og røklas, sammen med to knekkebrød og et kokt egg
– Mellommåltid
som består av en pose ProTings proteinchips i smaken chili lime – favorittsmaken min, og Nocco med jordbær- og rabarbrasmak
Da holder jeg meg mett, konsentrert, energisk og blid gjennom arbeidsdagen. 

Håper du får en fenomenal helg og en riktig så god lørdag!

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg