SMOOTHIE ETTER TRENING

SAMSUNG CSCUken er godt i gang og jeg hadde en kjempe god økt på rygg og skuldre i dag. Hva med deg? Har du hatt en god treningsøkt? 
Etter trening laget jeg denne knall gode smoothien. Jeg toppet den med kiwi, sharon og sjokoladekuler, og satte meg ut i solen mens jeg spiste og koste meg. Fantastisk deilig!
Smoothien er nærmest som is! En fyldig, kremet og deilig konsistens med søt og frist smak. Denne må dere prøve!

SAMSUNG CSC

Smoothie etter trening
eller som kveldsmat, dessert eller kos

5 -6 isbiter
4 dråper stevia vanilje, kan sløyfes
1/2 fryst banan
200 -300 g fryst jordbær
30 g vaniljeprotein
1 ss sukringold
100 g vaniljeyoughurt / kesam, eventuelt melk
   jeg brukte nyheten Yoplait gresk type med ekte vanilje som jeg fant på butikken i dag

Ha alle ingrediensene i en blender. Eventuelt kan du bruke en stavmikser. 
Kjør til alt er godt blandet. 
Server og nyt. Gjerne i det nydelige solskinnsværet vi har nå :grin: 

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. karoline:
      Ja, det gjør jeg. Men jeg tar det likevel litt etter dagsform og følelse, men jeg har et program som en liten mal.
      Jeg har alltid mye mer fremgang når jeg følger et program. Ellers har du ingen formening om utvikling eller progresjon. Du kan helt klart få fremgang uten et program, men med et program – det skal da være spesialtilpasset deg, ditt mål og dine forutsetninger, så får du helt klart raskere fremgang og bedre fremgang over tid 🙂

    2. Jeg laget denne til frokost. Hadde nøtter oppå. Kjempe godt og enkelt. Takk for fine oppskrifter 🙂

    3. trener du styrketrening etter et program for tiden?
      Hva tenker du ift å trene på lyst vs etter program, er et program nødvendig/ønskelig for fremgang/økt muskelmasse?
      Takk for svar 🙂
      Karoline

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg