DAGENS TRENING OG MIDDAG

For et fantastisk vær vi har nå, dere! Er det flere enn meg som blir utrolig glad av dette solskinnet? Det er så herlig Svart sol med stråler 
I dag var jeg på treningssenteret før tolv, slik at jeg skulle få med meg mest mulig av formiddagssolen. Ben og rumpe stod, som dere vet etter gårsdagens innlegg, på treningsplanen.

SAMSUNG CSC
Dagens treningsøkt så slik ut:
– Frontbøy
2 lette sett som oppvarming
4 sett * 6 – 8 repetisjoner
– Bulgarsk utfall
3 sett * 10 repetisjoner
super sett med
– Kick back i kabel
3 sett * 15 repetisjoner
– Smal knebøy i smith-maskinen
3 sett * 10 repetisjoner
super sett med
– Reverse hip abductors, fokus på å skvise rumpen
3 sett * 15 repetisjoner

Nå kjenner jeg det godt i rumpestumpen! 
På bildet ser dere kick back i kabel. Jeg liker best å utføre den på en benk. Kontakten med rumpemuskulaturen blir rett og slett bedre hos meg. Her svir det skikkelig på de siste repetisjonene! 

SAMSUNG CSC
Dagens middag ble en real hurtigvariant. Jeg laget den faktisk på fem minutter! 
Det er noe så enkelt som Lofotens grove fiskeburgere med 86 % fisk, stekte egg, potetskiver, tomat i skiver og litt grønt. Sunt, raskt og godt – det er slik jeg liker det!

SAMSUNG CSC
Potetskivene laget jeg i mikroen. Jeg var litt usikker på om det ville fungere, men det gikk over all forventning. Potetskivene ble sprø og gode!
Du skjærer potet i tynne skiver og legger dem utover en tallerken. Det er viktig at ingen av potetskivene ligger oppå hverandre. Ha over litt salt og pepper. Putt tallerkenen i mikroen på full guffe i 3 -4 minutter avhengig av tykkelsen på potetskivene. Så er de klare! 
Disse potetskivene tror jeg blir en fast snacksfavoritt fremover. Det smaker nesten som potetgull!

Håper du har hatt en strålende tirsdag med god mat, aktivitet og masse solskinn :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Liker at du viser bilder på øvelsene! 😀 – Potetskivene må prøves ut i morgen, hørtes godt ut! Syns det er så vanskelig å få de sprø i ovnen, og de er jo best sprø;) Takk for tips!

    2. Jeg har aldri prøvd den på benk. Bare stående. Skal teste den på benk neste beinøkt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg