VELG EN BRA DAG

SAMSUNG CSC
Jeg ble så glad når jeg så dagens ord!
Tankene våre bestemmer hvordan dagen vår blir. Vi har valg!
Jeg kunne ikke vært mer enig! Det er i grunn slik jeg forsøker å tenke hver dag. Alt avhenger nemlig av tanken! 
Når du står opp om morgenen, tenk at dette blir en bra dag :grin: Finn et par ting du gleder deg til i løpet av dagen. Det kan være de minste ting, som en god kopp morgenkaffe, at du gleder deg til å legge deg inntil samboeren når kvelden kommer eller den varme dusjen etter trening. Tenk på disse gledelige tingene når du står opp og si høyt til deg selv at dagen i dag blir bra. Vips så kommer smilet frem og dagen blir så mye bedre! 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Helene:
      Oj, så flaut! Du har helt riktig. Jeg er en dag for tidlig ute!! Ops! Aner ikke helt hva jeg har surret med, for i dag var det 27 mai i mitt hodet! Haha…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg