ENKEL PROTEIN IS

God søndagskveld! Håper dagen har vært bra og at solskinnet har vært med dere. 
Jeg hadde en kjempe morsom kveld i går, som varte ut i de lyse morgentimer, så energien har ikke vært helt på topp i dag. Da har det vært perfekt med dette strålende været. Jeg har bare ligget på stranden og latet meg! 
Når jeg kom hjem, varm og god etter solen, hadde jeg lyst til å lage noe raskt, kaldt og godt. Resultatet ble denne kjempe enkle protein isen. Du lager den på bare fire minutter, så er den klar til å nytes! 

SAMSUNG CSC

Enkel protein is
til en

100 g skyr naturell, eventuelt kesam
0,5 dl melk
Frosne isbiter, ca 15 stykker
20 g vaniljeprotein
1 ss sukringold
4 dråper stevia vanilje, kan sløyfes
Valgfritt, 1 frossen banan

Ha alle ingrediensene i en blender. Kjør til en jevn masse. 
Spis i vei. Jafs!

SAMSUNG CSC
Jeg toppet min is med smeltet sukrinsjokolade, yacon sirup, bringebær, blåbær og kakaopulver. Denne enkle protein isen var veldig god og blir en fast slager fremover!

Nyt resten av søndagskvelden. 
Lad opp til en ny og deilig uke :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Jeg laget uten banan og isen ble mye bedre enn hva jeg trodde den skulle bli 😛 haha… Jeg skal lage igjen i dag til kvelds 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg