SJOKOBARER

God morgen fine folk!
Det er helg og solen skinner. Å, så deilig! Skal du noe spennende i helgen?
I skrivende stund er jeg på sommerfest / weekend-tur med Nocco. Vi er førti treningslade mennesker som skal gjøre masse sprell og kose oss i helgen. Det blir så bra! 

SAMSUNG CSC
I går kveld hentet jeg denne pakken fra iHerb, men noen favoritter. En pakke med bare sjokobarer, det er deilig!
Questbars spiser jeg alt for mange av! Det går ihvertfall en om dagen. Chocolate chip cokkie dough er favorittsmaken min. S`mores ligger på en god andreplass. I tillegg inneholdt pakken også Atkins chocolate caramel mousse bar. Denne er så god og smaker som mars sjokoladen! 

Jeg får ofte spørsmål om hvorfor jeg handler disse tingene på iHerb og ikke i Norge. Årsaken er rett og slett at det er mye rimeligere på iHerb enn i norske helsekostforretninger eller nettbutikker. Jeg sparer altså penger. 
Om du handler på iHerb må du gjerne bruke koden min OKE701. Da får både du og jeg rabatter.

Håper du får en super duper helg!
Nyt solen, le masse og ha det gøy :grin: 

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg