NOEN GANGER ER EN BOKS IS ALT SOM SKAL TIL

SAMSUNG CSC
Dagen i dag har vært av den litt tyngre sorten. Det har begravelse og mye følelser. Da er det godt å krype ned i sofaen men Ben & Jerrys og et stort teppe. Noen ganger er en boks is alt som skal til for at en føler seg bedre, eller hva?
You can´t buy happiness, but you can by ice cream….Which is pretty much the same thing.

Jeg har for tiden helt dilla på Master Chef Australia! Deltakerene er så dyktige og jeg får så mye inspirasjon når jeg ser på programmet. Da skjønner dere hvordan min kveld ser ut; TV og iskrem :razz: Jeg er allerede kommet et godt stykke ned i isboksen, så nå får jeg sette på serien!
Ha en god kveld!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Maren:
      Det er kjempe inspirerende å se på Australia og Usa. Man lærer jo masse. Kan tenke meg at det er noen heldige gjester du har på besøk da 🙂

    2. Hoho, jeg ser også masse på Masterchef! Ofte når jeg har laget middag til venner etc. så er det alltid noe jeg “har lært på Masterchef”. :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg